بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

موضوع : کتابداری و اطلاع رسانی
اعتبار علمی: علمی-پژوهشی داخلی


موارد یافت شده: 20

1 - معیارهای تعامل در فرایند جستجوی اطلاعات مبتنی بر وظایف کاری (نقش پیچیدگی عینی و نوع محصول) (چکیده)
2 - بررسی تاثیر قابلیتهای مهارتی بر شکل گیری رفتار راهنمایابی کاربران در فرایند اطلاع یابی از کتابخانه دیجیتال (چکیده)
3 - شناسایی و خوشه‌بندی سامانه‌ها و ابزارهای مدیریت دانش شخصی (چکیده)
4 - بررسی نقش هیجان‌ها در بازیابی اطلاعات (چکیده)
5 - چگونگی ارزیابی نرم افزارهای مخزن سازمانی: تجربه ای از یک مورد (چکیده)
6 - بررسی میزان و عوامل موثر بر برخورداری کتابداران از مهارت‌های ارتباطی:‌ مطالعه موردی کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
7 - نگرش مدیران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های کشور درباره عوامل موثر بر اجرای نیازسنجی اطلاعات (چکیده)
8 - واکاوی ابعاد برنامه راهبردی برای توسعه پژوهش در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی (چکیده)
9 - بررسی زیر ساختها و مهارتهای کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد برای راه اندازی و توسعه خدمات مرجع الکترونیکی (چکیده)
10 - سنجش الگوی استفاده و تحلیل هزینه-سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس شاخص ای-متریک (چکیده)
11 - شناسایی و تحلیل امکانات و قابلیت‌های کمکی و راهنمایی در نرم افزارهای کتابخانه‌های دیجیتالی ایرانی (چکیده)
12 - واکاوی زمینه‏ های عملکرد علمی و حرفه‏ ای، حضور اعضاء هیأت علمی علم اطلاعات و دانش ‏شناسی ایران و آثار آنها در گوگل، گوگل پژوهشگر و نمایه استنادی علوم ایران (چکیده)
13 - مقایسه MCQ با JIF2 و JIF5 برای مجلات ریاضی (چکیده)
14 - پیوندهای کور، چالشی در ایده داده‌های پیوندی: واکاوی سرعنوان‌های موضوعی فارسی (چکیده)
15 - ارزیابی کاربران درباره پیش‌بینی‌پذیری برچسب‌های اطلاعاتی در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی (چکیده)
16 - علم اطلاعات و دانش‌شناسی: سرشت و کارکردهای آن (چکیده)
17 - مقایسه تاثیر عنوان و نشانی اینترنتی بر میزان ربط نتایج حاصل از بازیابی اطلاعات در موتورهای جستجو در دو حوزه علوم کشاورزی و علوم انسانی (چکیده)
18 - شناسایی نظام مفهومی حاکم بر فهرست سرعنوان ها و تطابق آن با نظام رده بندی کنگره و نظام دانشی در ایران (چکیده)
19 - رابطه بین میزان استفاده اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از فناوری اطلاعات و ارتباطات با میزان انگیزه، روزآمد شدن محتوای درسی کلاس و جذابیت کلاس درس در سال 87-88 (چکیده)
20 - مقایسه تطبیقی دو کشور ایران و مالزی از نظر تولید علم در فاصله زمانی سالهای 2005-1990میلادی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر